Tuossa EEE:tä kokeillessani huomasin, että sen MP3-toisto paikallisilla tiedostoilla oli hieman töyssyistä ts. musiikki pätki ja heitteli pahoin, mikä teki musiikinkuunteluelämyksestäni hieman kehnohkon. Koska tämä ongelma ei vaikuttanut vaivaavan muita EEE:n käyttäjiä, ajattelin olla yhteydessä Asuksen tukeen ja kysyä heiltä, että mitä he ajattelevat ongelmasta.
Toimitin heille kaiken sen tiedon, mitä olin onnistunut viasta löytämään ja lähetin sähköisen tukipyynnön. Tänään sain heiltä vastauksen tukipyyntööni:
Dear Valued ASUS Customer
Please call our support at:
+358-9693-79690 (09:00-12:00;13:00-17:00 CET)Best Regards
ASUS TMSS Support
Eli he eivät halunneet/osanneet ratkaista ongelmaani sähköpostitse, vaan haluavat, että soitan heidän tukeensa. Täytynee ottaa huomenna projektiksi sitten, ja katsoa miten homma lähtee etenemään.
Heillä (kuten monilla muillakin) tulee sähköposteissa kysely, jolla voi antaa palautetta palvelun laadusta. Arvostan tällaisia ja ajattelin sitten mielipiteeni ilmaista, vaan kuinkas sitten kävikään:
Ei ole helppoa olla Mikkisoftan orjana 🙂
Todennäköisesti et ole osannut kuvailla ongelmaa tarkasti.
Arvoisa Anonyymi, tuossa tapauksessa kuvailin kyllä hyvin tarkasti ja teknisesti ongelman, ja jopa epäilykseni syystä, joka sitten myöhemmin osoittautui vääräksi.
Tuossa olin siis siirtänyt musiikin muistikortille, ja Eee:ssäni on viallinen muistikortinlukija, jonka kirjoituslaatu on mitä on.